Stay, Little Valentine, Stay




Jag försöker intala mig att vintern inte är så hemsk och lång nu i tider då immunförsvaret sviker och kroppsdelar förfryser. Ett sätt är genom att samla mina vinterbilder på ett ställe och lägga på den låt som jag alltid finner mig antingen nynnandes eller lyssnandes på. Det blir en aning underlig blandning. Men ja, så är väl det mesta för mig just nu. Det är rätt trivsamt också, saker blir alltid lite tråkigare när de är för likriktade.

Efter tre dagar med sammanlagt åtta timmars sömn så tar tröttheten ut sin rätta. Min kropp falerar efter för mycket av det mesta och med en knappt fungerande röst dikteras jag villigt till vila och två dagar extra i mitt gubbängsrum i stället för att väva tyger och åka på skidutflykt. Bakissjuk vs Friluftshurtig 1-0.

Kommentarer
Postat av: agnes

<3

2011-02-01 @ 21:36:15
Postat av: agnes

<3

2011-02-01 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback