Horrorpops

Eftersom jag inte har förmågan att göra någonting som helst produktivt sitter jag och trycker i mig onyttigheter samt kollar igenom gamla bilder. Det är en rätt vilsam aktivitet som frambringar såväl sockerchocker som nostalgihallucinationer.

Halloween är någonting jag ser fram emot något barnsligt mycket. Jag kommer nog aldrig sluta roas av att klä ut mig till någon annan. Glömma allt det som kommer med det man beklär sig i och bara vara någonting helt nytt. Vara någon helt ny. Slippa de som dömmer efter klädstil och frottera sig med dem man finner mest intressant från grunden. Plus att det är sjukt kul. I år ska jag dra till med en riktig halloweenfest i Täby, ingen kommer undan!
.



Kommentarer
Postat av: Annamie

haha åh! underbart!

Postat av: Antonia

halloweenfest i täby, genklang? S-T-O-R!!

2009-09-19 @ 09:41:09
URL: http://violethour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback