Köttfest





Tänk att det finns folk som kämpar för att det ska heta bröd med korv i stället för korv med bröd. I Farsta har de i alla fall demonstrativt satt upp en affich där det står "bröd med korv". Jag undrar vad det är för människor som kämpar för en sådan sak. Jag kommer ihåg att det till och med fanns en hemsida för inte allt för länge sen. Det måste vara människor som är väldigt uttråkade, eller som är så rättskaffens och moraliskt korrekta att de för himmelens del inte vill försumma det stackars korvbrödet. Majoritetsprincipen råder. Jag borde kanske joina gruppen eftersom jag tydligen är tillräckligt intresserad för att skriva ett inlägg om det.

Kommentarer
Postat av: maria

"kötträtter" har precis röstats fram som tema för bildkorridoren. Jag tror mitt hemklassrum ska heta köttfärslimpa.

Kött är det nya svarta Hanna. Jag är seriös!

2009-09-16 @ 19:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback