Grekland - livet har aldrig varit lättare

Jag besökte ett avlägset land med en vacker flicka för inte allt för länge sen. Vi levde på yoghurt, honung, tzatsiki, grekiska salader och sol, även om öl och cigg nog var det främsta levnadssättet. Jag kan inte beskriva Grekland mer än att livet nog aldrig har vart så enkelt som då. Vakna när vi vill vakna, köpa varsin cappucino, gå och sätta sig på balkongen, lyssna på bra musik och äta yoghurt och prata över morgonciggen så länge vi känner för det. Traska ned till stranden och breda ut sig i en solstol och beställa ned dricka till stranden, bada i medelhavet, låta solen torka håret, äta en sen middag och gå ut och bli bjudna på det vi vill ha, nattbada och tända brasor på stranden. Vita stränder och turkosa hav - ni kommer aldrig lämna mitt medvetande. Hösten kan dra åt pipsvängen, jag har grekland i mitt sinne!















Kommentarer
Postat av: Anonym

man blir inte lite sugen på en cigg efter att ha kollat igenom dessa bilder på er vackerheter. tredje bilden på maria ser ut att vara tagen från en film och det missade samtalet från "äcklig gammal grek" gjorde detta blogginlägg komplett. PUSSPUSSPUSS. /felli

2009-08-12 @ 15:19:13
Postat av: maria

jag blir helt varm i hela kroppen av att titta på det här! Allt var bara så fruktansvärt härligt- but it's normal

2009-08-12 @ 17:35:56
Postat av: v

<3<3<3

2009-08-13 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback