körsbär

Och det är bara 24 skoldagar kvar nu. Inte för att jag räknar ned, och förmodligen för att jag räknar fel men det har blivit så många sjukskrivningar den senasre tiden och det känns. Det känns i magen och huvudet och lungorna. För det var ju nu jag borde smälta obekväma sanningar, processa omöjliga tal och hosta ut ostrukturerade analyser. I stället ställer jag mig i köer, promenerar mellan gamla hus och förlorar mig i minnen. Jag vill inte bidra till statistiken, men bör nog erkänna att jag är en anledning till att globala gymnasiet ligger på 7:e plats av de skolor som skolkar mest i stockholm.

Jasmin gjorde mig sällskap med fin musik och bilder från gångna tider. Fint fint fint!

Kommentarer
Postat av: antonia

oh, I'm sticking with you lovely lovely love!

2009-05-06 @ 10:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback