A Cause Des Garcons

Gårdagen var underlig och underbar. För att fly undan vissa saker tog jag och Jasmin tåget till Uppsala där vi möttes av stängda barer och människor i diverse utklädningar. Det var nollning igång och vi villade runt på Uppsalas gator, gav upp och satte oss vid pizzerian "Jalla" och köpte varsitt glas vin, gick runt och fotade utklädda universitetare och hamnade tillslut på fjortisklubben People. Vi kom allra först och efter några drinkar för halva priset dansade vi med 30+are till BWO och diverse schlager/rnb-klassiker. Jag vet inte rkt vad för sorts dans vi körde egentligen, det var nästan mest som ett skådespel vad jag kommer ihåg.

Efter att ha lämnat vår Eva-trånande vän sprang vi till tåget och hoppade på med en brat och en vit kanin som vi samtalade vägen hem med. Svinigt dyrt vart det på tåget men vi kom fram snabbt och en barndoms-sjal och en emilmössa fattigare anlände vi till Baba Sonic. Jag gjorde av med ungefär 600kr under kvällen och buggade mig yr med en kille i gul tröja och slips men det slutade med att jag och Jasmin drog med oss en nybiven universitetsstudent hem till mig och väsnades tydligen till den grad att Jo fortfarande är sur på mig.

Två timmar sömn senare så går jag upp till skolan bara för att upptäcka att vi har sovmorgon till halv elva. Zombie är väl det bästa ordet att sammanfatta min mentala nivå under dagen.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback