Yeasayer

Den här helgen skulle ju då vara en vit helg. Det kommer brytas imorgon, och eventuellt kanske lite kväll. Det är ju pinsamt. Vad hände med att sitta hemma ensam med te och Jens Lekman på högsta nivå och pyssla och sjunga med i låtarna med falsk röst? Jag går ju endast på sparenergi nu mera, jag tror jag måste hålla mig igång för att inte falla ihop som någon lealös hög. Fick hjärtklappning för att jag druckit för mycket kaffe idag, det har aldrig hänt förut, jag sköljde ned det med ännu en kopp och gick till jobbet. Jag är ständigt stressad, men mår på något konstigt sätt ändå bättre än på länge. Jag önskar bara att jag hade mer tid. Tid att träffa alla fina vänner jag ständigt missar, att rita, sy, fota, pyssla, dricka te, sova, älska, dansa, lyssna på musik, läsa, skriva brev, fika, andas.

Förövrigt är min chef skitläskig och jag önskar att jag var lite modigare så jag skulle kunna påpeka att jag faktiskt faktiskt faktiskt verkligen skulle vilja vara ledig på fredag, fredag och lördag så jag skulle kunna få klä ut mig till någon annan och bara slappna av. Men jag kanske hinner ändå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback