They Say I's Weird

Det är så intressant att titta på människor och genom att se vad de köper så kan man verkligen dra slutsatser; vegan, jägare, soffpotatis, sportmänniska, hettsbantare, yxmördare och nybliven mamma. Det var rätt kul att summan av allt en biffig hårdrockare handlade idag blev 666 kr. Jag var så himla sugen på att säga "och så vart det 666 - the number of the beast, tack."  hehe det hade vart kul att se hans min. Man kanske hade fått sig ett djävulstecken som tack, det hade vart ett perfekt slut på jobbdagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahaahaha dör<3

Postat av: Jasmin

Jag kanske joinar din konsumorgie för när jag fyllt sjutton ska jag nämligen söka på dom två närmsta här. Då kommer jag bli en såndär hej-jag-cyklar-till-konsum-jobbar-cyklar-hem that's life. typ.

Sen kan vi jämföra knäppa människor och udda situationer, som konsumbloggen IRL!

Puss

2008-10-04 @ 23:06:24
Postat av: Anonym

frågan är; var det slump eller ej? lite skrämmande må jag säga!

2008-10-06 @ 13:20:44
URL: http://violethour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback