Teach me how to fight

Jag kollar igenom gamla bilder och försöker skriva på mitt argumenterande tal. Allting jag hade samlat om etanol försvann just eftersom min dator har bestämt sig för att hata mig. Fastnade framför mappen GAMLA mittemellan Adobe och Hannas. Det är inga urgamla bilder, bara sisådär 1-3 år. Känns ändå så sjukt länge sen. Att gå i nian känns som en evighet sen. Grundskolan låter som en avlägsen mytomspunnen plats där fröknar samsas med drakar och prinsessor mellan tegelbyggnaderna och mattetalen. Det är ofta jag får höra är du nittia? Och ibland undrar jag faktiskt om jag är det. Jag kan inte placera mig i något åldersfack. Ibland känner jag mig som ett litet barn och ibland som om jag likagärna hade kunnat sitta och dricka ljummet kaffe på ett ålderdomshem. Det är sex dagar kvar till jag fyller 18år. Borde jag veta vem jag är nu? Vad jag vill med livet? Vad mina barn ska heta? Om de ska få en sköldpadda eller en kanin i 7:års present? Är det inte först vid 30 man ska få ålderskriser?






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha bild nummer två (L)

Postat av: Anonym

du borde inte veta.

inte än. nu är vi nog ganska omedvetna.

Det tycker jag att vi ska vara.

och vi ska älska att vi är det!

2008-05-20 @ 21:49:21
URL: http://mariajacobson.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Haha älskar dig, jag minns den kvällisen. Vi var snygga och bra, och ÄR nu med självfallet^^

Finfina Afghanistan bilder! Verkligen jättefina!

GAH on monday monday monday mmmmh... lalala..



Monday is your 18teen birthday

Congrats is what well all say

Many present, atleast you can wish

Even if you only receive a kiss

Hopefully you can enjoy

cake and the famous happy birthday song!

Love, Jasmin

2008-05-20 @ 22:29:07
Postat av: Jasmin

youll*

(kan inte göra flärpen, gosh datorer är knäppa..)

2008-05-20 @ 22:30:20
Postat av: julia!

lilla finis! du jag längtar en massa till sommarn du och det här speciellt nu när de har släppt billetterna! http://www.facetterad.net/ripitup/index.html Åh, vi träffas snart tycker jag och så kan du ålderskrisa mot min lilla sjuttonåriga axel! Puss, du är finaste hannan!

2008-05-21 @ 11:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback