You're standing there again

Jag går upp tre timmar tidigare än vad jag egentligen behöver, dricker svart kaffe och äter äpplen och knäckemackor. Röker på baklongen och spanar ut över ett folktomt Gubbängen. Funderar ut ursäkter för misstag och gör luddiga planer framtiden. Jag har någon nervös känsla som gror i bröstet. Jag vet inte vart den kom ifrån. När flyttade den in i bröstkorgen? Eller är det bara kaffet och nikotinet som ger mig hjärtklappning? Längtar till måndag och en ledig dag. Längtar till någonting som inte innehåller bensen, nitrosaminer, formaldehyd och cyanväte för att kunna göra mig tryggare.

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag vet något som lär göra dig olycklig och jag vill ju inte göra dig olycklig och så men jag måste själv dela den här olyckliga olyckan med någon.

Okej, here it comes -
Imorgon.Stängs.Tunnelbane-linjen.Ner.

Gaaosh! hur ska vi SUVIVRÈ?
Ses i kvällningen, Dearest hippie!

2008-03-24 @ 10:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback