Torsdag

Idag var en sån där dag som man rynkar ihop pannan till en oändlig knöggelhop när man tänker på. Underlig helt enkelt.

På morgonen såg jag tre stycken dragspelare, tre förskoleklasser på vift och en ensamt bort-rullande korvkiosk, allting vid Södra station. Skulle fixa inlägg till mitt 4mm förkorta ben (det är löjligt lite, men mamma tyckte jag skulle göra det). Det var inte en själ över 60 i den där affären. Det var bara en massa sällskapssjuka tanter som kom och skrek om sina höftproblem och hammartår över hela affären. Det luktade ålderdom och jag fick fly-reflexer redan i dörren och kände hur knäna sviktade, redo att hoppa bak genom dörren och springa därifrån. Men det var självklart överreaktioner från min sida och allting gick bra. Inte för att det var någon farlig procedur att trycka ned fötterna i rosa ludd direkt.

Var på en otrolig föreläsning i eftermiddags, började nästan gråta, det är sjukt vad vissa går igenom när man själv sitter här framför datorn och klagar över att jag måste känna lukten av gamlingar för att jag har ett yttepyttelite förkort ben. Patetiskt it is!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: tack så mycket, det är motiven som gör dem (alltså alla snygga globalamänniskor samt katten) gillar din bloggdesign bytheway! vet du när vi ska samlas i skolan imorgon?

Postat av: Anonym

Hanna du är för snäll (för alla varma ord för ditt beröm för mina bilder), för fin (sättet du uttrycker dig i skrift, din totala skepnad) jag öppnar gärna dörren för dig, bjuder dig på mitt favorit chokladté och varvar prat med tystaminutenlekar. jag dividerar metrarna och subtraherar alla siffror så kom. men jag vet inte om jag kan visa mig, jag ser ut som en söndergråten lerklump med tom blick. jag talar med moll-röst och har förlorat framtidshopp. du borde inte utsättas för sånt, vill inte infiltrera eller fläcka ner dig. du är bästbästbäst. hjälp, vad långt
det blev och självupptaget. men för att summera allting så kan jag bara säga att jag är jätteglad att du ens orkar bry dig, din bloggkommentar tröstar. tacktacktacktack.

2008-03-07 @ 18:55:57
URL: http://raversfantasy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback