Mesure my insides

Matte. Matteprojekt.
- Orkar jag?
- Nej!

Min rygg strejkar och jag böjer mig och faller ihop och knögglar ihop mig i olika ställningar men det hjälper inget vidare. Jag försöker sätta upp mål men blir hela tiden osäker om jag kommer klara dem. Kommer på mig själv att hitta substitut till allt som jag ska sluta med och hamna i andra cirklar. Satt med hjärtklappning och virrande huvud på lektionerna av en överdos koffein. Skolkafeterian kommer bli min död.

Det är som mamma säger: Hanna du blir beroende av saker alldeles för lätt.

image102

La förövrigt upp en ny låt på myspace under en pluggfrizon. Den är verkligen inte speciellt... bra. Men pappa tyckte om den och jag har en ovana att lyssna allt för mycket på vad han tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback