Mattelektion 13:00

mow mow matte fattar ingenting. Tommy rabblar diagram och jag har gått villse i min excelpresentation. Marika, wanna say a word?

Marika: I do I do I do. Thanx Love, datan min har slut på batteri och då finns det inget annat val att lära sig onödigheter på excel. Eller tjafsa med fulingar via sms. What say you about a coffee (our 6th one) när Tommy släpper oss?

Hanna: Oh i wanna see tommy break loose and shake that ass of his till nån låt om algebra, och kaffe - kaffe säger jag aldrig nej till! Fattar du någonting av det vi går igenom, jag är helt lost. Skulle få ut mer av att stirra in i en betongvägg.

Marika: Haha Hanna jag inser att jag inte vet vad algebra är

Det gjorde inte jag heller

Kommentarer
Postat av: maria

ahahahahahahahahahahahahahaa
älsklingar!

2008-03-13 @ 20:29:22
Postat av: My

Tommys lektioner är bästa sömnmedlet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback