Kokomedada

Jag kräks på den här bloggen. Jag avskyr att fastna framför datorn, det ger mig krypningar i hela kroppen och framkallar alla de där gamla känslorna som jag trodde låg bakom tjocka lager damm vid det här laget, men som alltid kommer fram och påminner. Speciellt på senaste tiden. Vill bara ut och springa av mig det men fastnar som alltid framför datorn i stället. Och vandrar runt i cirklar som alltid. alltid alltid aldrig.

Dagen var ganska underlig. Var kaffe-abstines-flummig på morgonen och råkade skrika fitta, alldeles för högt i ett alldeles för tyst klassrum så att i princip alla började skratta och fick min naturlärare att inte se allt för glad ut. Mamma nämde ju igår att jag skulle ta vaccinspruta så det vart det istället för fotoprojekt med Jasmin, jag kan ju säga att jag lugnt hade valt det andra alternativet om jag hade haft ett val. umgh. Just nu laddar jag hem en massa Beirut låtar och planerar att försvinna in i dem ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Vi tar en sista minuten till Barcelona när vi fått lön eller nåt. BLUP!

Postat av: Katta

Vad är det för fotoprojekt vännen? :)

2008-03-11 @ 20:09:51
URL: http://papercuts.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag brukar vilja spy på bloggen och datorn. Men det är väl samma känsla som att kräkas antar jag..

2008-03-11 @ 22:42:13
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se
Postat av: Hanna

I guess it is Lisa, det är något med datorn som är illamående triggande.

Katta; det är jasmins fotoprojekt till skolan. Gestalta gamla tiders drama eller något i den stilen.
Jasmin: JA!

2008-03-13 @ 11:28:27
URL: http://comeda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback