Klibbigt

Nu tog jag bort min bilddagbok. Känns lite tomt, det är lite som att tappa bort ett fotoalbum man haft i nästan två år o som man sen tappar bort. Men jag tror att det här blir bättre, inte lika många sega jobbiga känslor. Mindre ångestklick, önskar att jag kunde radera portfolion på fronter också, skulle jag nog må allra bäst av. Suget i magen när man trycker på den lilla mappen där det står Min Portfolio skulle kunna jämföras med bungyjump från Mont Everest, eller åtminstonne Kebenekaise.

Jag tog mig friheten att ta ledigt idag då jag kommer jobba sönder mig under lovveckan. Funderar på om jag ska ut och springa eller kanske bara ta en kopp te till och ännu en messmörsmacka.

Kommentarer
Postat av: MARIKA

HAAAANNA DIN BANGER! SVIKARE! eller något sådant.

Det är ju du och jag och franskan right?
Nu är det jag och franskan och en utskuren potatis med lime till ögon och tomat till mun som jag fick av kök-david. En helt USELESS maskot till franska-förhöret eftersom det DOG!

it died!!!

Al är inte heller här! Och kaffet är slut.
OCH DU ÄR HEMMA AND THAT EQUALS HUR MKT KAFFE SOM HELST!

Jag trodde du skulle MAKE UP FOR MY CRUSHED NOSE but nooooo, noo.

No.

Nu dör jag. SHIP'O'HOJ! :D

2008-03-20 @ 11:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback