Du vet det där huset i Tibble

Det kryper i mig. Det sticker i hela kroppen och får mig att vilja springa snabbare än benen kan och lungorna klarar.

Jag är i Täby och har klappat min systers katter och spelat på pappas polkagrisrandiga elorgel. Gjort en ny låt, som inte vart bra alls. Något försök till vacker Beirut-musik (som förövrigt tagit över mitt bräckliga tonårshjärta och får gärna behålla det ett bra tag till). Den handlar om prostitution och är på elorgel, ägg, gitarr och falsksång. Lovade att bränna en skiva till Antonia med mina låtar, vet inte om jag ska ta med den här. Tja, det mesta är väl ganska oseriöst på skivan ändå. Det är 18 låtar. Det är en del egentligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha en skiva jag med! (så lovar jag att fixa min & sebastians demo som jag lovat i ett år :)

2008-03-19 @ 22:09:12
Postat av: Hanna

Haha får jag din demo får du min! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback