Allt blev fel och i stället skriver jag listor om vad jag tycker om

  1. Att promenera eller cyckla precis efter det har regnat
  2. Sitta i fönster med tjocka karmar och prata, röka och dricka te med någon jag tycker om
  3. Bli galet kreativ och sitta och pyssla och spela in låtar eller måla i timtal
  4. Lära mig instrument utan tvång
  5. Doften av tjära och hav i skärgården
  6. Vinylskivor, att behöva lyssna nogrannt och sen vända skivan om man vill höra mer.
  7. Koftor, att gömma sigi, skydda än, vara varm och mysig i
  8. Fotografera vackra människor och saker, gestalta idéer
  9. Te måste jag väl skriva då jag dicker minst en tekanna om dagen
  10. Att leta saker i timmar på små okända små loppisar
  11. Gamla kameror
  12. Konstiga dina småprylar
  13. Upptäcka nya platser
  14. Häfftiga miljöer
  15. Riktiga mixtapes
  16. Söndagsbandet och liknande händelser
  17. Hemmagjorda blandskivor av någon man tycker om
  18. Leta skivor som är billiga och köpa någonting jag aldrig hört förut och bli förälskad i det
  19. Skriva och dikta 
  20. Vara med folk jag tycker om
  21. Genomföra saker jag tänkt länge på
  22. Vara förälskad i människor jag inte känner bara för att de är vackra eller intressanta
  23. Vara vaken sent på natten eller tidigt tidigt på morgonen när alla sover
  24. Sortera och få ordning på saker
  25. Min säng, förutom att den gnisslar så
  26. Roliga böcker
  27. Utklädningskläder
  28. Maskerader är bland det  roligaste som finns, att tänka ut en utklädnad och sedan ha på sig det är sjukt kul
  29. Sy och sedan använda
  30. Tokdansa utan att bry sig om ifall någon ser eller om man ser ful ut
  31. Festivaler - människor, musik, kärlek och alkohom - finns det någon bättre kombination?
  32. Vara gladfull
  33. Photoshop - Bilderna blir så grymt mycket bättre
  34. Annas pepparkakor: HEVEN!
  35. Kramas
  36. Hålla hand, fint och pirrigt
  37. Mitt mintcerat i den fina rosenburken
  38. Gelpennor
  39. Komplimanger från oväntat håll
  40. När människor gör något oväntat och impulsivt, som att en gammal gubbe rutchar ned för ledstången till trappan eller någon man inte hört av på länge ringer
  41. Resa utan föräldrar
  42. Framkalla foton
  43. Göra fotoalbum
  44. Skriva och få brev
  45. Läsa på tunnelbanor, bara försvinna in i en bra bok i stället för att bara stirra rakt fram
  46. Min familj, även om vi går varandra på nerverna ibland, minst sagt
  47. Att vara singel och oberoende och kunna göra vad jag vill
  48. Studera människor, miljöer, saker
  49. Vår och att bli sådär sprittigt vår-glad när man ser de första knopparna
  50. Gå på små spelningar, med bra nästan oupptäckta band
  51. Prata med Agnes i telefon
  52. Att känna att någon förstår en
  53. Independent teater
  54. Små rörelser och närmanden som känns i hela kroppen
  55. Natt bad på sommaren eller när det regnar
  56. Åka tåg och sitta och titta ut genom fönstet och rita och filosofera
  57. Resa och känna att man är påväg någonstanns
  58. Diskutera saker¨
  59. Att de nya ersättningsbussarna tydligen är importerade ifrån Norge så att det står på Norska i dem och "skylten" som visar vilken station man är på, kan inte skriva å, ä eller ö utan bara norska bokstäver.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Våfflor eller pannkakor? Svara i min blogg! :)

Postat av: Rebecca

Har du bra tips om träning för kroppen?
Tipsa gärna mig på min blogg -> http://rebeccaasv.blogg.se

Ha en bra dag!

2008-03-25 @ 16:44:03
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: Anonym

hej! :D är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar & tävlingar! :)

2008-03-25 @ 16:45:38
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: Oskar

fyller på om det är ok :)

60. Runka framför en schysst vida film på tuben
61. Skita när man måste
62. Spöa skiten ur jänkare på Xbox Live
63. Lyckas på ett prov
64. Knarka
65. Äta Jordnöttsmör och bacon.
66. Dricka Champange
67. Lyssna på schysst hiphop.
68. Kolla på Magnus Betnér
69. Vakna på morgonen
70. Blogga.

2008-03-25 @ 16:47:45
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: julia

åh, vad jag vill träffa dig snart!

2008-03-25 @ 18:03:19
Postat av: Anonym

"17. Hemmagjorda blandskivor av någon man tycker om." Jag har lyssnat på döskalle/lysmelk-skivan hela min vakna tid. jag fullkomligt älskar den, den ingjuter hopp om en ljus framtid. Jag citerar Håkan"Ta mig till kärlek, ta mig till dans" slutcitat. förlåt om det inte blev så mycket av den varan hos mig igår. men framtiden ligger framför våra fötter, en framtid jag gärna delar med dig och alla våra andra söta hippievänner

2008-03-25 @ 19:15:09
URL: http://raversfantasy.blogg.se
Postat av: Anonym

det skulle vara ett

2008-03-25 @ 19:16:10
URL: http://raversfantasy.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag känner sonen till grundaren av Annas pepparkakor. Status.

2008-03-25 @ 19:20:08
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback