We're going to give it a try

Och så satt jag med färg i håret och väntar på något som känns lite som min undergång. Men jag tröttnar så snabbt och om jag inte hade gjort det här hade jag väl gjort någonting annat.

Förövrigt har jag startat ett nytt liv. Jag och Maria bestämde oss för att starta om på nytt och som invigning gick vi in på vivo och köpte en sax efter att ha bäljat i oss kaffe i några timmar. Sen smet vi in på ett café och klippte lugg på deras toalett. I mitt nya liv har jag firat en klasskamrats 17:årsdag, skrivit brev, träffat marika och maria och bakat kladdkaka och vart med folk jag tycker om. Det känns som en bra start på mitt nya liv. Jag hoppas färgen blir lika bra...

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Your gonna look drop dead gorgous (stavning?)

Älskar dig och din mammas bullar och ditt te drickande. Filtstunder<3

2008-07-13 @ 22:14:15
Postat av: Anonym

hanna jag saknar dig redan!

haha åå jag älskar vårat nya liv!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback