Ask anyone who knows

Jag har lämnat lekparkens mörka vrår och hamnat framför datorn igen. Har försökt att baka bröd och redigera bilder samtidigt vilkent gjorde att jag först glömde blanda i 4dl mjöl efter första jäsningen och lät den andra jäsningen bli snarare 2 timmar än 20 minuter. Det luktar ganska gott i lägenheten nu i alla fall, hoppas att jag inte bränner dem. Ser ut som två stycken beiga flubbers inne på ugnsgallret, men jag håller tummarna att det smakar gott. Har som sagt redigerat bilder för projektet också. Vart två stycken vykort:

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt bra du redigerat bilderna, vår redovisning kommer bli prima! en annan positiv sak är också att du slutat tramsa med lösenord på bloggen så jag äntligen kan läsa den - gr8 :D så fortsätt å fortsätt å va officiell, så fortsätt å fortsätt å va officiell...(va ska du bli när du blir stor, ska du bli...) osv.osv. i all oändlighet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback