You go your way, I'll go my way

Man kan verkligen se när jag har tråkigt. Då besöker jag verkligen alla comunity's jag är medlem på och slutar med ett kleggigt blogginlägg.
I dag har jag iaf sytt mig en kjol. Eller håller på. Fastnade väl i mitten av arbetet och klistrades framför datorn.
Lyssnat på på LP-skivor och ätit choklad.
Alla är tydligen upptagna idag och kan inte komma över på pepparkakor, choklad, te och rödvin. Ett varmt land vore inte så dumt. Ett varmt land och en strand och lite ljus. Inte snö och kolmörkt. blä.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Jag håller med dig.

Postat av: Jasmin

Ja, alltså angående varmt land..

2007-11-17 @ 20:34:47
URL: http://lovelysunday.blogg.se
Postat av: Marika

Dearesy Hanna, how I'm missing you :)

Jag ser så fram emot mössan, inte långt kvar nu, hihi.
Och så ses vi i morgon, om febern lägger sig så att säga.

Krames (jag kan vara ditt varma land, jag är fett stekhet)

2007-11-20 @ 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback