Det skulle vart vårt år i år

2007 har inte vart mitt år.
Sommaren var underbar men resten av året kan jag inte riktigt säga någonting speciellt bra om alls.

Jag kommer ihåg när jag och Jasmin satt på skinnarviksberget nån gång i november förra året och förkunnade år 2007 som de året som vi skulle bli vackra, smala, smarta och älskade.
Vi satt där med våra kallnande 7/11 kaffes och stirrade ut över riddarfjärden och tänkte att allt skulle ordna sig tillslut.
Varför känns det bara som om det gick helt åt det andra hållet?

Uh, jag ska sluta depp-blogga och lägga in någon degig lista eller något.
Ska till Albin snart, popcorn, vattenpipa och filmmys i hans rum. I hans säng.
Gosh vad jag vill sova!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Jag håller nog med. Rätt mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback