Your lace is bleeding

Vaknade klockan 05:11 av att jag inte kunde andas, halsen värkte och näsan var helt igentäppt. Så det vart till att stanna hemma idag.

Skulle ju gjort min idrottsuppgift idag (haha yay, passing out on the dancefloor). Det är ju snart slut på skolan och det var glitter och glamour-tema idag. Hade lagt fram mina glitterstrumpor och peppade till att bli nedsprejad med glittersprej. Men i stället sitter jag här i min morfars gammla stickade tröja och blårutiga pyjamasbyxor - inte speciellt glammigt direkt. Men det är väl ganska bra, borde så lämna idrottsuppgiften. Fronters inlämningssystem räknar ned att om 2 dagar och 1 timme så är det försent, och jag failar i idrotten. Nejmen, jag har inte spec höga förväntingar på mig i idrott, är bara glatt överaskad om jag lyckas ta mig levande igenom en styrkelaktion eller löptävlig. Fast hitills har vi ju mest buggat och stått och tokdansat i en nedsläckt sal. Lärt känna oss själva och att vi måste ta hand om oss själva, because we're worth it.

Nu måste jag nog gå och ta hand om mina julklappar, och kanske ringa alex om han pallar med en snuvig hostare som jag.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback