Lune

Oj satte precis i mig två lussebullar till. Något addera på listan. Börjar att få en ganska duktig deg-mage, den är ganska mysig sådär till jul, skulle kunna bli en bra tomtenisse tror jag. Får ta och odla skägg så är julen komplett!

Har suttit och klurat lite på "there is a light...". Undrar om man kan lägga till en låtsnutt här. Gjorde både till Klassfest/x.cuse och en akustisk variant. Gillar nog mest den akustiska, även fast jag verkligen inte kan spela gitarr. Tror jag har en infektion i pekfingret, det gör sjukt ont!

Oj kanske bore kolla om Alex eller Albin har ringt.. oups..
Har vart helt inne i Garageband nu sen jag kom hit för tre timmar sen. Slängde i mig mat och sen slängde jag mig framför datorn, tror mina öron har växt fast i hörlurarna faktiskt. Väldans separationsångest är det i alla fall.


Glömde totalt att vi kanske skulle göra något. Får ta o smyga ut och fösöka hitta mobilen då.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

älskar lussisar.
hihi garageband är ett kul program!
pus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback