Love me, someday

Fredag och jag sitter i pyamasbyxor och trasig cardigan med tuffsigt hår. Köpt ett par knallblå byxor och blandat drinkar med agnes som nu ligger vid mina fötter och ritar roliga figurer i mitt block och fnissar. Eller vid mina fötter lät fel, hon ligger på golvet. Och det är trevligt i vilket fall som hellst, vart hon än skulle ligga, bara det är i närheten av mig, gubbängen, stockholm och inte uppe i Jämtland som är alldeles för långt bort.

Glömde min mobil hemma över julhelgen. Klantigt klantigt men underbart. Har fått lite avsmak för den vita cancerbölden nu. Uäk. Ska gömma den under mattan och glömma att den finns tror jag. I alla fall ett tag. En liten stund. Då och då. Bara för att det faktiskt är otroligt skönt att inte kunna vara kontaktbar hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Angelica

sovgott=)

Postat av: Marika

ja det var Aldo som skrev det där med ninjas. geez jag måste kommentera din blogg oftare, har missat massor Ett nyårslöfte, a'aight?

Vi ses kanske till nästa drinkblandning, I'll phone ya!

2007-12-30 @ 18:41:39
URL: http://tiergarten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback