Fler sätt för att överleva vintern

Jag fortsätter drömma om att jag blir jagad. Vaknar upp med andan i halsen insnärjd i mina lakan.

Det är för kallt. Hittar på små planer för att överleva vintern. Skulle helst vilja gå i ide, eller skaffa mig en tjock jämn hårväxt över hela kroppen, en päls så jag slapp frysa så. Kura ihop mig likt ett litet djur i närheten av någons hjärtslag. Och när det mesta går lite för mycket åt fel rikting, som att ens chef "glömt" att man jobbat fyra dagar, är en av mina planer att lämna skolan vid lunchtid, åka hem och sy mig en ny, enklare personlighet, tända ljus, dricka glögg och proppa i mig lussebullar och pepparkakor. Då blir man ganska mycket gladare faktiskt.




Haha min mamma gillade faktiskt min fårmössa så pass mycket att hon bad att få den i julklapp och gick därefter till sin muminkväll på jobbet i den.

Kommentarer
Postat av: felli

fin fin fin fin tjej i fin fin a mössor

2010-11-29 @ 19:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback