Jag har suttit förlänge för alla små begrepp blir svåra att hålla isär

Haha jag har verkligen förlorat konceptet totalt. Går på äventyr för mig själv i stockholmsnätterna. Någon berättar hela sitt liv för mig över söders hustak och jag gör nästan bara saker jag inte får göra. Dricka kaffe och utarbeta ideologier. Äta hallonpaj och köpa vackra affischer. Cykla hem i sol och sätta blommor mellan rottingflätningen på cykelkorgen. Och jag lyssnar på Jacob Hellmans Vara vänner på repeat. Det är musik som jag egentligen tycker är riktigt dålig men som jag älskar precis just nu. Förövrigt är jag rätt så sugen på denna:

fast lite bättre gjord och lite mer permanent än med en whiteboardpenna

Kommentarer
Postat av: jazz

TATUERA (och du gör ingenting dumt, du lever bara livet och det är awesome. så nu tycker jag vi reser bort och tatuerar oss.)

2010-07-01 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback