The Windmills Turn All The Same

Och när jag sitter i en fläckig trasig t-shirt med en konsumpåse på huvudet och känner hur peroxid, ammoniak och cetearyl fräter bort det ynkliga lilla hår jag fortfarande har kvar, så undrar jag lite vad jag håller på med egentligen. När min syster behöver gå ut ur badrummet flera gånger för att hon inte kan andas på grund av kemikalierna och när mitt hår blir alldeles varm av sig själv så känner jag att jag kanske borde ge upp det här evighetsprojektet egentligen.

Jag kommer bli flintskallig.

Men förhoppningsvis har man kommit på en mirakelkur för flintisar lagom till jag fyller 30 år. Annars är ju peruker också ganska kul, där kan vi snacka omväxling!

Kommentarer
Postat av: stina

åhh hanna vad jag saknar dig!

2010-04-09 @ 14:51:12
Postat av: Hanna

mimimi åh jag saknar dig också stina! kom ned igen, det känns som om jag knappt han träffa dig! Längtar upp till jämtland också för den delen. Men nu är det inte långt kvar till sommaren har jag bestämt och då kommer nog både jag och jo upp i alla fall <3

2010-04-09 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback