He's a Dancer


Det är så mycket deg i mitt huvud nu. En massa saker som bara segar upp allting jag gör och får saker som borde gå snabbt att gå i slowmotion. Jag behöver en massa tid på min balkong med chailatte och regn och cigaretter för att få tillbaka något slags tempo.

Det känns fortfarande så himla underligt att sitta och röka på balkongen när mamma är hemma. Hon säger ingenting, gör ingenting, kommer nästan aldrig ut, men endå kan man inte skaka av sig den besvikna känslan. När hon inte kan dra in studiebidraget, klaga på röklukt eller säga att det är olagligt blir allting tillåtet. Och känns helt plötsligt så mycket mer förbjudet.



Klägg.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Vackraste tjejen i HELA världen va!

Ses imorgon love love love (HA HATT)

Haha förresten jag är nog jätteövertygad och ska köpa emil hatten/baskern imorgon istället hihi puss

2008-08-28 @ 20:46:05
Postat av: julia!

åh vad fin du är! haha, jag har prövat den där bustiern och tänkte att du skulle passa perfekt i den! :)

2008-08-29 @ 17:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback