medelmåndagsmående

Gårdagsnatten spenderade jag med att försöka övertyga en gammal högstadieklasskamrat om att jag visst gjort någonting de senaste två åren. Han trodde inte på mig eftersom han inte hade sett någonting på facebook. Jag fick panik och hävdade att jag ändå gått på tre olika folkhögskolor och ljög ihop att jag var nysignad och hade gett ut en roman. Han trodde inte på mig och sa att han minsann bodde i Australien.

Jag undrar vad det är för någonting mina drömmar vill säga mig. Jag trivs så bra men är ändå ständigt stressad inför framtiden, för att så många flyttar, för att jag gör det men vill ta mig utanför svea rikes gränser men ser inte riktigt hur det ska gå till just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback