The Sparrow and the Medicine



Tack

Kommentarer
Postat av: antonia.

oh jag älskar den här bilden. så vacker.

2010-09-29 @ 13:37:22
Postat av: Anonym

älskade Hanna!

Jag tycker vi åker till Island istället för Amorgos.

Det måste helst ske så fort som möjligt (innan det blir för mycket vinter för det blåser väldigt där). Jag tänkte att det vore lite tråkigt att åka till Grekland en gång till, dessutom är det nog inte så varmt där nu och då är det ju ganska värdelöst.

Detta är bara ett förslag givetvis, men jag skulle gråta av lycka om du samtycker!

All kärlek förstås

Postat av: Hanna

Maria! Klart vi ska till Island. Det tycker jag faktiskt. Amorgos var ju bara för att låta denna dag försvinna i hopp om en morgondag på annan plats. Jag tycker vi satsar. På något sätt ska man väl kunna ta sig dig utan att ruinera sig. Kan ju alltid leta upp thijurthur som jag var kär i i lågstadiet som flyttade dit. Undrar om han fortfarande har pottfrilla..

2010-09-29 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback