Seasons my friend, colour me so we can blend

Vissa dagar är lite mer dagar än andra dagar. Idag var en dagdag. Jag svävade flyktigt på rosa moln men de desublimerades snabbt och det är väl alltid trevligt att befinna sig på marken, oavsett höjd man faller i från. Eller något. Har insett att jag kommer ansvara för, och hålla "tal" för ungefär 200 personer varje helg en tid framöver. Jag har även insett att jag råkade radera det enda utkastet på mitt nästan klara examensarbete. Jag har insett att förälskelse är flyktigt och att ett uppskrapat knä är en bra länk till verkligheten och en bra anledning att undslippa obekvämheter.

Idag var en dagdag och det finns inget bättre sätt att tackla sådana på än med kopiösa mängder kaffe, cigg, musik och nostalgifrosseri.
Marissa Nadler – Diamond Heart

Kommentarer
Postat av: jas

nostalgifrosseri låter bra.. på båten vart det muminkex. haha.



och det här är mer är fantastiskt skrivet!

2010-03-07 @ 12:52:35
Postat av: stina

vilka fantastiska bilder, Hanna! du är så otroligt begåvad

2010-03-11 @ 18:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback