Lavender Hill

Jag är så bakis att hela jag värker. Vaknade upp med smaken av portvin i munnen och rösten svek mig vid insikten om det ett och ett halvt paket cigarretter som nu befinner sig i varenda liten nanometer av mina lungor. Dagen har tillbringats i ett dödläge med en hinna mellan mig och verkligheten. Kryper ihop framför tv:n och säljer min själ till melodischlagerfestivalen och kopiösa mängder billigt te. Återkallar minnen från gårdagen. Som att stå och skriksjunga till Shoreline i en liten dataskrubb medan världen utanför lyssnar på nrj. Att smygkyssas bakom ett draperi under en samling hockeyklubbor och sjunga med vart annat ord till Broder Daniel som spelas i bakgrunden. Det misslyckade försöket att starta ett dansgolv och den slående Fucking Åmål känslan. En tunnelbanefärd med Björn Skifs INC. och känslan att ramla i säng vid kl.06 och låta alkislukten bäddas ned i moln av dun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback