Denna dagen ett liv



Denna dag donerade jag mig till vetenskapen. Jag kände mig som en levande baginbox där jag satt med kranar i båda mina armar och lät en medelålders dam tömma mina vener på blod var femte minut. Hon nämnde att hon var en vampyr så om jag bara vore en aning mer exotisk, eller hade sett mer än ett avsnitt, så skulle jag känna mig som tagen ur en true blood scen.

I övrigt fortsätter jag frenetiskt hoppa på alla k-brunnar jag ser. Jag märker ingen skillnad, men sen har jag ju aldrig riktigt trott på skrock heller.

Kommentarer
Postat av: maria

WOW! du gjorde det! och fin bild! jättefin! jag saknar dig! puss!



2009-10-26 @ 21:48:36
Postat av: maria

för många utropstecken, för mycket kaffe

!

2009-10-26 @ 21:49:42
Postat av: Hanna

Hahah åh finaste du!

Postat av: Annamie

Duktiga duktiga Hanna! Hoppas det var värt pengarna. Hoppas vi ses ikväll- ditt ansikte är saknat! (och säg, hoppar vi inte alla på k-brunnar, ifall de, ifall de kanske ger lycka, ändå?) PUSS

2009-10-31 @ 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback