Baby baby baby, jag vill ha dig i min himmel

I dag är det fredagen den 13:e, i morgon alla hjärtans dag. Ganska rolig slump, man kan ju undra hur många som bryter upp i dag för att bli tillsammans igen under morgondagen.

Alla hjärtans dag är en sån onödig dag, inbringar bara ångest och instabilitet. Prestera för att visa din kärlek och toppa hellst alla andra på köpet. Tänk, det här är första gången jag har någon på alla hjärtans dag, men jag villinteorkarinteskainte pressa fram något kärleksbudskap genom en smörig kärleksdikt eller en bukett röda rosor, inte just imorgon, inte när jag måste. Det är så mycket alla måsten tar död på. 14:e februari ska firas med en familjemiddag, och inte med min familj. Och ja, jag är skitnervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback