Norrköpings Gator

Den här helgen har jag sovit sammanlagt 6 timmar. Så för tillfället sitter jag och slumrar till så fort jag får en chans, vilket inte är någon höjdare om man ska läsa klart 200 sidor i en torr bok fram tills imorrn.

Helgen vart rätt underlig, jag som inte ens hade tänkt gå ut för att jag var så trött hamnade på nivå 22 med billig öl och den sämsta tänkbara musiken. Därefter Knast och en hel del konstiga sammanträffanden. Jag stötte på Anna från skansen och avslutade kvällen i en underjordisk medeltidskällare där man drack mjöd ur lerkrus och lyssnade på liveband från 1300-talet. Kravlade ur sängen lördag morgon och släpade mig till centralen för att möta upp Antonia och Maria sen gick allting bara så jävla rätt. Antonias gudmor visade sig vara bortrest över helgen så vi hade en tre-våningsvilla med takterass och utsikt över staden och kanalen som går genom den mitt i centrala Norrköping, helt för oss själva. Vi lyckades planka in på en 150kr-konsert genom att springa runt i underjordiska tunnlar med läskiga tavlor och trots att Lasse Lindh var skabbig som gud vet vad, så hade jag askul och dansade mig yr. Vi kom in alla tre på klubb republik och träffade ett gäng med supersöta killar som älskade Beirut och spelade ukulele. Med dem drog vi till konsthallarna och köpte billig öl, dansade till tecno och häpnades över alla vackra män som faktiskt inte var ett dugg dryga. Sen skar sig kvällen en aning, eller en hel del för att vara ärlig, men idag är allting glömt och förlåtet. Saker man inte planerar händer så lätt ändå. Ramlade i säng kl.07 och hann sova i typ 2 timmar innan det var dags att gå upp. Nu ska jag göra en kanna te, lägga mig i min säng och hoppas att jag inte somnar då jag läser 1984.


Åh jag vill tillbaka!













Kommentarer
Postat av: Anonym

det var det bästa på länge länge. all min kärlek till er och till fina Norrköping<3

Postat av: Anonym

Vad mysigt det låter, och dina bilder är ju superfina som alltid!

2008-09-28 @ 21:23:34
Postat av: Frida

Från Frida att tillägga hahi

2008-09-28 @ 21:24:27
URL: http://chelseahotel.blogg.se/
Postat av: julia!

Åh, du är så söt som åker omkring massa till olika städer! :) Vi har ju inte setts på jättelänge nu, och jag var sjuk förra veckan sen frisk på min födelsedag och lite i helgen, men nu är jag sjuk igen! (tack för att du smsade mig också och förlåt att jag inte svarade men jag har inga pengar på den och vill inte ladda på för jag vill köpa en ny!). Men du får ta och komma hem till mig i veckan när jag mår bättre eller så kan jag komma till dig eller så kan vi springa omkring utomhus!

Pusspuss finis, jag ringer i veckan!

2008-09-29 @ 12:59:00
Postat av: julia!

Åh, du är så söt som åker omkring massa till olika städer! :) Vi har ju inte setts på jättelänge nu, och jag var sjuk förra veckan sen frisk på min födelsedag och lite i helgen, men nu är jag sjuk igen! (tack för att du smsade mig också och förlåt att jag inte svarade men jag har inga pengar på den och vill inte ladda på för jag vill köpa en ny!). Men du får ta och komma hem till mig i veckan när jag mår bättre eller så kan jag komma till dig eller så kan vi springa omkring utomhus!

Pusspuss finis, jag ringer i veckan!

2008-09-29 @ 12:59:31
Postat av: antonia

awesome<3 norrköping, maria and hanna love<3



(except me in that mask!)

2008-10-01 @ 17:45:27
URL: http://violethour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback