I Don't Want That

Ännu en kväll på Coop Forum i Västberga. Jag har packat 3000 presentpåsar och ätit smörgåstårta. Jag är så pass inne i allt att jag var tvärsäker på att rösten i tunnelbanan sa Coop Forum när jag var i Hornstull och jag tänkte med min utmattade hjärna nej, kan vi inte vända igen innan jag insåg att jag var någon helt annan stans.

På gårdagens knast fick jag och Tone två män, varav en skulle på lumpen dagen efter, att idka kärlek till varandra. Det var trevligt, underligt och ganska förutsägbart på ett konstigt sätt. Kvällens höjdpunkt var ändå Simon som rålurade oss att han kom från England och inte förstod ett ord svenska. Han var lugnt värd milkshaken!

Kommentarer
Postat av: Tone

Den kvällen var fin. Och ja, det var mycket förutsägbart. Dock var milkshaken en festis slush.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback