Myndigförklarad




Jag kunde inte haft en bättre artonårsdag. Fantastiskt fint folk som förgyllde hela dagen. Champagnfrukost, eftermiddagspicknick, middag på Hermans och sen krogen med Albin. Träffade på Anna från mitt jobb på Little Persia. Since hon också fyllde 18 år blev det firande av myndigheten fram till kl.03. Klängiga servitörer på After och allsång till the knife och diverse schlagerlåtar. Vaknade klockan 07.00 dagen efter, dushade, kollade schemat och somnade i min morgonrock direkt i sängen och kom lagom till franska nationella och svenskans argumenterande tal. Det gick bra trots sömnbrist och söndersjungen röst. Tror aldrig att jag varit så trött i skolan någon gång innan, har gått runt som i en dimma hela dagen. Nej nu ska jag ta och packa och leta efter min legitimation som har försvunnit spårlöst. Blir nog inte så mycket sömn i natt heller, eller natten efter det. Paris Paris Paris på torsdag och jag längtar mig galen!

Kommentarer
Postat av: Katta

Gud vad fint Hanna! Massa grattis i efterskott! I oktober kommer jag och partar med dig :)

Postat av: Rebecca

det är ju läskigt hur världen är liten! du vet att anna och sebastian går i samma klass va? :)

grattis i efterskott igen, och gud så kul det var att se dig igår hanna!

2008-05-29 @ 18:54:18
Postat av: Jasmin

hahah, bilden på kajsa tog vi när ni var och kissade och vi skulle se vem som kunde vara bäst emo. Kajsa vann med denna bild. Haha, hon var ju fett snygg. Det är kul att du har lagt upp den ^^

Puss

2008-05-30 @ 18:50:26
Postat av: mia

congratz, congratz!

och jag kommer på din lilla tillställning nästa lördag. dock hittar jag inte till din fars place... eh. ja.

<3

2008-05-30 @ 18:58:30
URL: http://bruise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback