The Magic Position























































































































































Fin kväll igår med fina människor, min kamera var på äventyr så jag har tittat igenom alla bilder idag och redigerat ett par. Annars har jag bara legat i trädgården, läst och ätit vattenmelon. Tog årets första dopp och somnade i bilen påväg hem. Jag är lika trött nu, så jag tror jag ska gå och dö lite i min gnissliga säng.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hej åh söt det var mysigt att komma.

Jag har din sjal tror jag , en vinröd vanlig fin? Förlåt var övertrött och råkade vandra hem till Lydia med den på morgonen för jag sov inte på hela natten. Du får den när vi ses iaf ska bevara den väl tills dess.

Gott med vattenmelonis, det förtjänar du. Hoppas du är nöjd. Och åh jag måste bara säga: Marika bilden var tillochmed mer underbar uppförstorad. Hahah det roliga var att först tog jag en bild och då ville hon att jag skulle ta bort den och jag ba: men då måste jag få ta en ny för att komplettera. och så vart det det där fina resultatet.

Gah

Första bilden: du är så himla fin!

Alla är jättefina såklart :)

Puss

2008-06-08 @ 23:54:48
Postat av: mia

Gillar att jag skelar galet på bilden .MEn det var en jävligt lyckad fest det var det. Inget krångel eller bråk eller så. (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback