come on sing me a lovesong






Jag tror att det här är första gången jag inte har en sådär supertraditionell midsommarafton med sjukligt mkt kakor och små grodorna-dans runt midsommarstången, omgiven av hela släkten, allra hellst på den jämtlänska landsbyggden. Det var ganska skönt måste jag säga. Såg på parkteater, var på picknick, drack vin i saltsjö-duvnäs, firade min far och träffade fina vänner jag saknat nästan lite för mycket.

Jag fick beröm på jobbet idag, det kändes sjukt bra, jag försöker verkligen och det är skönt att någon märker det. Förövrigt har mitt hår antagit en gul-röd-blond-nyans som skulle kunna beskrivas som hippie/viking/baby prostitute. Jag vet inte riktigt hur jag känner inför det än, jag ryggar nästan bakåt varje gång jag ser mig i spegeln, men ingen har sagt att det är fult i alla fall. Sen kan jag ju hoppas att de inte bara är för finkänsliga för att säga något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback