The day after someday

Mina ögon svider och undrar undrar undrar varför man gör vissa saker som man aldrig skulle göra annars än på fyllan. Saker som sedan dyker upp i huvudet varannan minut dagen efter och får en att vrida sig i krampaktigt obehag. Fast det vart nog ändå lyckat igår trotts glassplitter, bara pappas musik, utspilld dricka och att några hade sex i min säng.

Musiken verkar ha blivit lite väl hög. Vart rädd när jag satte på som lite städsoundtrack i morse, fick sänka på stereon och även fast jag drog ned till lägsta volym på datorn så var det för högt för att vara okej. Hoppas inte grannarna blev allt för galna. Hoppas att pappa inte ser att vi har spillt vin på hans nya arkitektböcker han var så stolt över och att vi fixade ett strömavbrott och nästan dödade alla fiskar i dammen. Hoppas jag kan lägga en del saker bakom mig som hela tiden skaver mot alla sinnen och får mig att vilja skrika högt av ånger och pinsamhet.

image50

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad sägs om torsdag efter skolan?
En fika på louie, louie eller något?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback