Speechless

image63


Jahapp.. Nu har jag plugat matte, bakat semlor, fotat, sytt en klänning och en kjol och jag vet inte.. jag trode väl att det skulle vara någon hemma i alla fall. Har ingen större lust att trycka i mig en massa semlor helt ensam, det blir faktiskt för mycket. Jag hatar när man inte har någonting att göra och fastnar framför datorn bara för att. Ibland känns det som om jag skiter i saker bara för att jag måste eller borde göra dem. Jag klarar inte av att vara ensam längre stunder, allting blir bara för tomt tillslut.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Haha, men jag kom hem kl 19.48 tror jag .. Nu har jag bloggat igen så ja lite snabb, en halvtimmme? Men jag skriver lite väl snabbt när det gäller datorn. Haha puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback