Kisses Goodnight

Farväl Stockholm, nu lämnar jag dig för det snöbeklädda Jämtland. Jag tror inte jag kommer sakna dig och dina grå avgasmoln. Kommer dock sakna människorna.

Idag var det GG's 6 månaders dag vilket firades med mat, blommor, alldeles för mycket godis och The Notebook. Lovely, hade inte kunnat bli bättre!

Förövrigt sitter jag insmord i en gottgörande kräm, lyckades peta mig i ögat och det sved som god knows what så jag gick till badrummet och försökte skölja ögat med vatten. Det gick inget bra och för att få bort vattnet som rann över ansiktet drar jag med armen över halva ansiktet innan jag kommer på att den är insmörjd med kräm också. SMÄRTA säger jag bara. Obeskrivligt! Så nu är mitt öga rött och så som hela vänster halva ansiktet svullet och värkande. God. Varför säljs sånna fruktansvärda saker? Nu förstår jag i alla fall varför det stod på förpackningen att man inte skulle ha krämen i ansiktet.

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

(haha nejnej, en vana jag tagit över från dig måntro?) stockholm kommer sakna dig det är iallafall säkert! men ja massa projekt, det gillar jag, produktivitet i allmänhet känns som en bra lösning eftersom det ger en mindre tid att grubbla över saker och ting. åh vad jag är glad för er gg'are, jag förtjänar er inte. men tacktack underbarbara hanna. vi ses snart igen!

Postat av: Jasmin

Rara, ha det fint därborta. Vi ses när jag kommer hem om du är ledig nästa lördag?
Kolla bilddagboken, skrev en sak till dig där! Pusspuss min kära!

2008-02-29 @ 11:17:34
URL: http://lovelysunday.blogg.se
Postat av: Vera

oja, spec blommorna uppskattades starkt! :)
haha, varför köper du en sån hemskt kräm hanna? :D

2008-03-01 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback