Happy Valentines Day

image78

Det vart en bra alla hjärtans dag mot alla odds. Vaknade upp och fick ett slappt "jaaa.. glad alla hjärtans dag då.." av mamma, men jag var ändå på bra humör. När jag kom till skolan hade Nisse klippt små hjärtformade lappar med komplimanger och kärleksbudskap på och lagt i alla i klassens skåp. Lunchrasten bjöd på sol, rödvin och sommarmusik, jag och Maria köpte vaniljhjärtan och smuttade kaffe. Sockerförbud bröts gång på gång, och det var underbart. Sen åkte jag, Antonia, Maria och Felicia in och slet åt oss kläder så gott vi kunde på konstfacks klädbytardag och svullade på Max. Därefter gick vi på Mästaren och Margerita. Maria lyckades lura mig grundligt att hon tyckte en fet och skallig man var det hetaste hon sett. It was gross, I was scared!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback