ensidig brevväxling med fel person

Oh, gud, pust, shit, aj, knak, uha, gosh äntligen klar med matrisen, eller tror det i alla fall, ska ta och gå igenom den senare när jag har sträckt ut mig och kanske vaknat till i huvudet en aning.

Agnes fick tillbaka mina felskickade brev idag. Hon hade satt upp lappar i huset jag hade adresserat till och plötsligt stod det en liten gubbe utan för hennes dörr och räckte över mina nedklottrade brev. Jag undrar om han har läst dem, tittat på urklippen och smakat på de medföljade tuggummina, läst om mitt liv. Jag hade ju verkligen "poured my heart out"  i de där breven. hm hm. Ja ja, jag får väl anförtro mitt liv åt den lille mannen och ge honom en telepatisk kram (eller något i den stilen) för att han lämnade tillbaka breven till Agnes.

image70

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback