A Spoon That You Can Bend

Idag vart jag antastad av min kvinnliga datakunskapslärare. Jag vart så chockad att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra. Hon öppnade dörren åt mig och sa att jag var fin idag, sen vet jag inte hur hennes hand fann vägen nedför min kjol och bak på rumpan. Väldig underligt och otroligt skrattframkallande då de jag var med nog också vart ganska chockade. Idag var förövrigt en väldigt flummig dag. Vet knappt vad jag har gjort. Jag har skrivit om smurf-kommunism och grisar som utrotar hundar, pluggat matte. Eller tja, försökt i alla fall. Jag och Felli tänkte ställa upp i elevkårsvalet, men på mötet satt i alla fall jag mest tyst och åt vindruvor och stack in lite medhummande komentarer då och då.

Träffade Julia på eftermiddagen, det var trevligt som alltid. Vi gick till återvinnarna och jag förälskade mig i ett blåbärsförkläde. Sedan fattigfikade vi och hon gav sig av emot Landet, och jag mot engelskaplugg.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Datakunskap? :S

Postat av: Vera

hahaha,-.. åh det där är crazy. jag blev rädd idag då jag såg maureen. haha.

2008-02-20 @ 19:54:07
URL: http://morningsound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback