Fredrik 18 år











Det är läskigt när man inte har träffat människor på ett tag och när man väl gör det märker man hur stora de har blivit om man fortfarande kan säga så. När man märker att de snart är vuxna, att man också är det egentligen. Fastän jag känner mig precis som när jag var 13 så ser jag hur alla blir äldre och äldre omkring mig. Och jag likaså. Det var länge sen jag vart leggad under cigarettköp, och jag blir nästan arg, och lite rädd. För jag är ju inte äldre än tretton. Egentligen.

Kommentarer
Postat av: Marta från SP07B

Hej! det här låter säkert helt sjukt men jag hittade din blogg och såg bilderna från det här inlägget. Jag känner igen de på bilderna från mitt landställe, Gräskö. Stämmer det eller är jag ute och cyklar? :P

2008-08-08 @ 01:11:24
Postat av: Hanna

Hahaha hej du, det är faktiskt just Gräskö på bilderna så du misstar dig inte alls!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback