Vi gör det här för att vi måste, vi gör det här för att vi kan

Skickade ett sms till en gammal vän jag inte pratat med på länge, frågade hur det var. Det var bra förutom att hans mamma har fått bröstcancer och hans mormor snart kommer dö i cancer. Det kan hända så mycket på så kort tid som ett halvår eller några månader. Hela ens liv kan förändras.

Jag var på arbetsintervju idag, jag tror det gick bra, annars är jag ganska nöjd ändå. Jag var en av de 150 st som vart utsållade av över 400 personer att gå vidare till andra intervjun. Jag kanske får sommarjobb där också. Då kommer Doris bli galen, men jag blir ju ganska frusterad på lönen där på skansen aswell.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Haha jag blir väl ännu mer galen om jag ska jobba själv ;) fast jag förstår dig verkligen. it's ok, men du kanske kan jobba ibland?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback