How Soon Is Now?

Den här dagen hade jag faktiskt kunnat hoppa över, utan problem. Bara blunda lite längre än jag brukar och vakna upp på valborgsmässoafton och känna hur det pirrar i magen över att det snart är maj. Att jag snart fyller 18, att jag snart åker till Paris, att skolan snart slutar. Har gått runt i någon seg dimma hela dagen, och känner att jag inte riktigt har kommit ur den än heller. Ska väl ta och ringa någon. Marika, promenad runt farsta med vännerna Ben&Jerrys låter precis som det jag behöver.

image218

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Fossilt bränsle: JAG KÄNNER IGEN MIG I TJEJEN PÅ BILDENS KÄNSLA!!!
Om du har ritat den här jag kär i den och vill ha den på ett stort vitt ark inramad i en tavla. På något sett känns den lite tröstande typ: "not anlone" hehe
puss

Postat av: Hanna

Haha jodå, det är jag som har ritat den, och omklädningsrumskänslan är väl något man är bekant med... puss på dig

2008-04-30 @ 11:04:44
URL: http://comeda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback