oh my

Hej nu borde jag egentligen sitta och råplugga men jag har någon slags spärr som gör att jag inte klarar av sånt. huh. Trode verkligen inte att vi skulle ha såhär mycket läxor när jag valde den här skolan. Jag håller på att bli utbränd. Tonvis med läxor + mardröms pms orsakade igår att jag satt och råbölade i över en timme ner i min potatissoppa. Den vart väldigt salt och vattnig till slut och då grät jag över det istället.
Stannade hemma idag alltså. Missade ett svenskaprov och ett franskaprov som jag skulle failat rätt rejält om jag hade gått. Lovade mamma att plugga duktigt, men jag har.. jag vet faktiskt inte rkt vad jag har gjort. Inte pluggat så värst iaf. Jo, svenska orden. Men sen är det ju franskan, sam-upgiften, historie-loggen och frågorna allting till imorrn, och sen är det ju svenskarecensionen och  matteprovet då nästa vecka, som jag måste plugga mig blodig till. Är det bara jag eller ska man ha såhär mycket läxor?
Skins ikväll iaf. Jag ser fram emot lite brittisk ungdoms dramatik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback