Hello Halloween

Hello i dag verkar det mesta gå fel. Iaf innom grupparbetet. Alla som har skrivit någonting är antingen sjuka eller har tappat bort sitt arbete. Yay, stämmningen är inte på topp i gruppen direkt, men jag är ganska glad i alla fall, gick bättre på svenska talet än jag trodde.
Livet består väl mest av skolan nu mera. Det är ungefär så underhållande att min humor har sänkt sig till att jag satt o asgarvade åt att synonymen på naturligtvis var "klart som korvspad". Sorgligt värre.

Tänkte ha en halloweenfest iaf om det går bra för fadern min, vill klä ut mig god damnet! Man kommer inte in om man inte har utklädnad. Mhm. Fast folket kommer väl bli vättskrämda av min kära fars hus, och jag lovar att han skulle gå in för hela halloweengrejen rkt hårt och spöka ut huset så bus & godis - ungarna inte vågar knacka på. Påskkärringarna är ju redan bortskrämda så det finns väl inte så många kandidater kvar.
Vore rätt kul att öppna dörren med den läskigaste masken och se hur de reagerar. haha. Lovar att pappa skulle gömma ngt pappiermachier-huvud i skafferiet eller något så att nån dör av en hjärtattack. Blomsterattacken är ett annnat problem, man får ju knappt plats att vara någonstanns. Men de ska väl in i garaget så snart som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback